Helpdesk

Wsparcie telefoniczne

Klientom Terkom oferujemy pomoc techniczną polegającą na wsparciu telefonicznym i mailowym użytkowników w zakresie najwłaściwszego sposobu użyciasytemów i urządzeń  w docelowych warunkach eksploatacji, prawidłowej konfiguracji urządzeń, sposobów właściwej konserwacji itp rozwiązań oferowanych przez naszą formę.

Zgłoszenie telefoniczne jest alternatywną metodą uzyskania wsparcia. Ze względu na dążenie do stałej poprawy jakości obsługi naszych klientów wszystkie zgłoszenia zapotrzebowania na wsparcie są rejestrowane. Z tego powodu dyżurny inżynier wsparcia może przed udzieleniem pomocy poprosić o wypełnienie formularza.

 

Helpdesk

4Customer

Wsparcie dla klientów w trybie 24h

tel.: +48 327937121

e-mai.: helpdesk@terkom.aero
4customerWsparcie dla klientów w godzina od 9-17 w dni robocze.

tel.: +48 343511148

e-mail:4customer@terkom.aero

 

 

 


 

 

 
Copyright ©2016 Terkom.Aero & IzzyWebsite.com